Communiceren met opdrachtgevers via de software

Voor opdrachtnemers

Als een opgegeven referentie niet helemaal voldoet of je nog iets anders moet aanpassen of aanvullen, krijg je hierover een bericht van de opdrachtgever binnen de software.

Je kunt via deze correspondentiefunctie zelf ook een bericht sturen naar de opdrachtgever via de software.

Let op! Totdat je je groslijstaanmelding hebt voltooid door op de knop 'Registreer voor deze Groslijst' te klikken, ziet de opdrachtgever jouw aanmelding niet en werkt de correspondentiefunctie niet.

Volg onderstaande stappen om te communiceren met een opdrachtgever via de software:

1. Controleer het notificatiebericht. In het notificatiebericht (e-mail) staat in de footer van welke opdrachtgever het bericht afkomstig is.

2. Log in op je account.
Kom je na het inloggen in het Qfact (voor Better Performance) gedeelte van de software? Klik dan eerst op de knop 'Naar groslijsten EMVI'. Zie onderstaande afbeelding.
 

3. Ga naar het 'Groslijsten' of 'EMVI' gedeelte van de software. Je komt automatisch op de pagina 'Aanmeldingen' terecht. Scrol naar beneden en klik op de desbetreffende opdrachtgever om deze te openen.

4. Vind de correspondentiefunctie. Het bericht van de opdrachtgever of de correspondentiefunctie vind je onder de specifieke groslijst waarop je aangemeld bent bij die opdrachtgever (dus niet bij de algemene geschiktheidseisen of algemene statuswijzigingen!). Onder de kop 'Groslijsten' klik je de specifieke groslijst aan waarop je aangemeld bent ('Open groslijst'). Onderaan deze pagina vind je onder 'Plaats een reactie' de mogelijkheid om een bericht naar de opdrachtgever te versturen. Zie ook onderstaande afbeelding:


Indien er vanuit de opdrachtgever een terugkoppeling voor de betreffende groslijst is gegeven, verschijnt er een enveloppe-icoon in de correspondentiekolom bij de desbetreffende specifieke groslijst.