Een nieuw/extra document uploaden

Voor opdrachtnemers

Het uploaden van 'extra' documenten wordt niet vaak geadviseerd, omdat de documentregels van de extra documenten (dus het document zelf en het eventueel daarbij ingevulde referentiebedrag) niet worden meegenomen wanneer de opdrachtgever een selectie met bepaalde selectievoorkeuren uitvoert. Het referentiebedrag opgegeven bij de extra documentregel wordt bijvoorbeeld niet meegenomen in je totale referentiebedrag van die groslijst. Met andere woorden, het systeem kijkt alleen naar de initiële documentregels. 
Lees daarom altijd goed wat er op de aanmeldingspagina van de opdrachtgever staat. Een extra document uploaden is nagenoeg nooit nodig.

Volg onderstaande stappen om een nieuw document toe te voegen bij een groslijstinschrijving:

1. Ga naar het 'Groslijsten' of 'EMVI' gedeelte van de software. Je komt automatisch op de pagina 'Aanmeldingen' terecht. Klik in de lijst de desbetreffende opdrachtgever aan om deze te openen.

2. Klik op 'Nieuw document toevoegen'. Let op! Niet elke opdrachtgever heeft de optie om een extra document toe te voegen aanstaan. Als je deze knop niet ziet, is het niet mogelijk om extra documenten toe te voegen. In dat geval kan je eventueel twee documenten samenvoegen tot één document en dan dit document uploaden.

3. Klik op 'Bladeren' en kies het bestand dat je wilt uploaden. 
Geef het document een naam en kies de vervaldatum. Klik tenslotte op 'Uploaden'